01/12/2009

Florists Only


In cautarea mea de surse de inspiratie am gasit de putin timp revista Florists Only. Aceasta este singura revista dedicata florarilor din Romania si deci cam singura sursa de informatii din acest domeniu. Dupa ce am testat-o cateva luni am decis sa ma abonez ca sa fiu sugura ca primesc toate noutatile in materie de flori, aranjamente, tendinte si evenimente.
http://www.floristsonly.ro/ este pagina web a revistei unde se pot citi cele mai noi articole, se pot cumpara reviste si carti din domeniu precum si revista Florists Only.
In cel mai nou numar, despre care puteti citi aici sunt prezentate aranjamente pentru sarbatorile de iarna, o sursa interesanta de inspiratie pentru cei care vor realiza acest gen de aranjamente luna aceasta. Tot aici putem afla si care sunt tendintele in materie de aranjamente florale pentru 2010.
Florists Only va recomanda: cu mare bucurie am descoperit Best Events Agency este pe lista lor de recomandari in materie de aranjamente florale. Va multumesc si abia astept urmatorul numar in ianuarie.

No comments:

Post a Comment