02/12/2009

Cercul Vietii - 28 Noiembrie 2009

Sambata, 28 Noiembrie, am participat sau mai bine zis am asistat la o demonstratie live organizata de Flower Council of Holland si Business Development Group.



Doi floristi, designeri mai exact, Madalina Mocanu si Miranda ter Voorde au realizat de-a lungul celor 5 ore aranjamente florale specifice pentru momentele speciale ale vietii. Eu am tras cu ochiul si am fotografiat fascinata rezultatele muncii lor. Am doar un comentariu: superb! abia astept urmatorul workshop de acest gen.

Viata incepe de la nastere, iar Miranda ne-a demostrat cum din 50 de lalele, cateva crengute de eucalipt si un ursulet putem realiza un buchet extrem de simpatic care se poate darui unei mamici care urmeaza sau tocmai a adus pe lume un sufletel. Apoi Madalina, cu foarte mare usurinta, ne-a demostrat ca dintr-o orhidee in ghiveci se poate face o superba lumanare de botez, materialele sunt 100% naturale, speciale si totul a fost folosit, chiar si radacinile de la orhidee.
Un alt moment deosebit din viata fiecaruia este prima intalnire, prima dragoste, in special probabil in cazul baietilor care ofera iubitei lor o floare. In cele din urma iubirea este sarbatorita la aniversari sau de Ziua Indragostitilor, iar motive mentru a darui flori sunt zeci sau chiar sute.



















Cand esti indragostit, cererea in casatorie vine firesc, alaturi de persoana iubita petreci momente magice, unice. Pentru florari e o noua provocare, iar Madalina a realizat un frumos aranjament care contine un papirus pe care este trecuta declaratia de dragoste.

Dupa cerere urmeaza logodna, motiv de bucurie alaturi de cei dragi, iubirea este acum impartasita de toti cei apropiati. Miranda a realizat doua inele din santini verde, legate cu panglica, ce pot decora masa de petrecere.

Nunta urmeaza apoi firesc, iar aici optiunile si aranjamentele sunt nenumarate, buchete, corsaje, butoniere, lumanari, aranjamente, ghirlande si asa mai departe.
Cei doi designeri s-au oprit la buchete si aranjamente pentru mesele de receptie.

Cu lumanari sau in forme inedite, aranjamentele de nunta trebuie sa fie speciale la fel ca si momentul pe care il traim.

Buchetele de mireasa trebuie sa fie, in viziunea artistilor, la fel ca si cea care il poarta, unic, clasic, avangardist, cu accesorii sau fara, mic, mare, sferic sau curgator, dar indiferent cum este trebuie sa atraga toate privirile.







Un alt moment care a fost atins a fost cel al sfarsitului vietii, momentul in care comemoram pe cineva drag.






De la acest moment putin mai trist si plin de emotie au urmat aranjamente pline de veselie pentru sarbatorile de iarna: in asteptarea lui Mos Nicolae si Craciun.








 In opinia mea a fost un workshop plin de idei, energie pozitiva si creativitate de la care eu am avut foarte multe de invatat, de la tehnici pana la specii de flori.
Sper sa mai pot lua parte la asa ceva cat de curand.



No comments:

Post a Comment